Haft besök av mamma, syster & lille Jack

Goddag, ursäkta att jag inte bloggat under dagen men har haft besök.. =) Var mkt trevligt, saknat dom och nu e Nadja hemma.. =) Tog bort lösenskyddet nu snabbt. Vill ju att fler ska få tillgång till det innan jag låser den helt kanske? Jenny och company ni får la läsa bäst ni vill under tiden då ^^ om ni nu e så nyfikna och avundsjuka på mitt liv.. ;) Ljuger ihop en massa saker som sen kommer fram att ni bara sagt för att såra mig? Men fattar ni inte att ni förlorar på det? För nu har fanemej inte jag gjort nått fel iaf..!! Nog pratat om er. Nu e ni som bortblåsta från mitt liv. ^^ hihi.. =) Hoppas ni hittar nånannan hack höna!! =)

Tog mig precis en macka, har inte så mkt matlust just nu. Nadja e uppe å leker hos grannen hon har ju inte träffat henne på en vecka nu då hon varit hos mormor.. =) Men där hade hon ju kusinerna som hon lekte med varje dag iaf.. =)

Ska in till Willy´s sen och handla lite. Har ju knappt nån mat hemma nu. Den har försvunnit helt under den veckan jag vart borta.. =P Och vissa saker kröp ju nästan ut av sig själv haha.. fyfan.. ^^

Ne nu ska jag ta å dammsuga lite. Golvet e inte så fint nu efter att det regnat och Bamse vart ute å lekt å sen kommer in..

Uppdaterar lite senare. Å dåligt med kommentarer nuförtiden, kom igen nu!! =)

Fast i jämförelse med den gamla bloggen då jag hade c:a 100 besökare om dan och nu denna som ja knappt har 20 per dag så.. =P men men hoppas det kommer att ändras.

E ju så när ärkepuckon gör så man måste byta blogg adress å sen e dom så maniska så dom letar upp den nya..

Puss på er.. =)


Kommentarer
Postat av: emma

hur gör man det då? blockar?? du stå p ådig.. blir glad när jag läser det sista inlläget nu.. om dom som sårat dig.. att du skiter it.. det jag sagt till dig.. bara dom som förlorar p ådet i slutändan... fortsätt så.. du e stark det vet jag!..

2009-07-06 @ 15:49:23
URL: http://themami.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Du kommer gå längre i livet än dom som bara förstör iaf, tro mig!:) blev lite förvånad när bloggen inte var låst nu när jag kikade in men läste varför:P



Svar: jag har jobbat hela dagen och är trött som fan nu;P jag är inte van det här;)



/E

2009-07-06 @ 21:09:17
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0