Rostad macka och ett glas juice å REGN

Sitter och äter frukost och kikar ut över havet. Regnet bara öser ner. Jag sitter och sms:ar med min kära vän Niklas. Han e på jobbet och har la trist som vanligt. Han jobbar som snickare på Näl i Trollhättan. Trivs la inte så jättebra med det och längtar tills dom e klara på det stället men det skulle tydligen pågå tills i oktober.

Hm vad händer idag då? Ingen aning som vanligt.. ^^ Nemen jag ska ta tag i lite tvätt faktiskt.

Kollade nyss på lite kläder Nadja fått av mormor när hon vart där. Jättefina kläder.. =)

Nu ska jag ta å käka upp. Vad ska ni hitta på idag? Å vad har ni för väder?
Just nu e värmen ute 19.0 helt underbart å jag bara njuter efter alla dessa kokheta dagar som varit.

Puss.. <3

Kommentarer
Postat av: Baby Senorita

sv; Hej mellen, den bilden är lite gammal tog den i vintras. Och jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag använde för läppstift, men det ser faktiskt ut som att jag bara har foundation eller coverstick!

Ha det bra :)

2009-07-07 @ 11:10:52
URL: http://girlstory.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

19 grader är lite för kallt;P



/E

2009-07-07 @ 19:46:02
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0