Värmeslag!!!

Fasen vad varmt det e.. ^^ Sitter ute på altanen med Niklas föräldrar och dricker saft med is.. Sååå gott.. Ser ut som om det ska bli regn längre bort dock, massa moln på himlen och ser mörkt ut. Hoppas det. Det behövs nu iaf.. =)

Kan inte förklara med ord vad Niklas familj betyder för mig nu i dessa svåra tider.. Dom sa nyss till mig att dom fått en till dotter.. <3 Vet inte hur jag ska kunna tacka dom för all hjälp.. Är er evigt tacksamma.. =)

Ja idag e det fredag, vet inte riktigt vad man ska hitta på. Jimmy ville ju ses idag men vi får se vad som händer. Han håller ju på å flyttar till en större lägenhet nu.. Ska bli kul å se hur det ser ut.. =)

Saknar alla mina djur hemma.. =( Hoppas ja kan få lägenheten nu snart så jag kan hämta hem mina älskade katter och se om jag kan hitta nått hem till mina kaniner. Ska tjata på syrran.. hon tog ju över 2 av mina andra kaniner för c:a 5 år sen..

Vad ska ni hitta på i helgen då?

Puss puss.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0