Detta e fan helt sjukt, vart ska jag börja!?

Ber om ursäkt att jag inte bloggat alls under fredagen.. =( Men det har hänt så sjukt mkt.. Vet inte om jag ens orkar skriva allt.. Kanske får ta det imorrn när jag inte e så ledsen och arg.. =( Vart den värsta midsommarn på länge iaf.

Ligger i sängen nu iaf.. Jocke sover tror ja..

Finns iaf folk som vill förstöra mellan oss och para ihop han med en annan 19 åring dessutom han e 31........................ Dom hackade sig in på min facebook och mail förut.. Bytte lösenord på fb och skrev en massa dumma saker om mig. Som om att jag e ute efter tjejer å att jag e singel och att jag letar lägenhet för fullt.

Jag vet inte vad jag ska göra!? Orkar snart inte mer men dom ska inte få knäcka mig.

Detta tär ju på vårat förhållande och det e de dom vill, idioterna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Detta är alltså mina och jocke´s FD vänner om man kan kalla det så.. Som vänt helt på klacken mot mig å jag vet inte vad jag gjort dom!? Dom vill iaf para ihop Jocke med denna 19 åringen och dom ger sig inte.. Dom t.o.m hade åkt förbi hemmet här för att se om Jocke´s bil stog hemma..!!??!? Eh va!? För att kolla om han va med mig eller inte..

Jag vet inte hur jag ska tackla allt.. Jag har det jobbigt redan som jag har det..

Får väl se vad som händer..

Hoppas ni sover gott nu och att ni haft en bra midsommar.. <3

Kommentarer
Postat av: emma

vi sänder massor kramar till dig gumman! sjukt när folk inte kan låta ens liv vara... :( tänker p ådig.. önska vi kunde haft bättre kontakt:( menmen som sagt för mig e du alltid en bra vän! ..kramkram

2009-06-20 @ 06:33:32
Postat av: Lotta

Men shit vilka idioter.

Nej låt dom för 17 inte knäcke dig.

Försök visa alla att er kärlek är stark och att dom inte har en chans att sära på er!

Många kramar

2009-06-20 @ 10:40:27
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Milla

Men herregud vilka sjuka människor det finns! Stå på dej gumman! Kramar!

2009-06-20 @ 11:26:22
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: cilla

har folk inget bättre för sig än att förstöra för andra? det är svårt att skita i dem också fast man borde. hoppas bara att du orkar stå emot dem och att ni kan fortsätta ha det bra. det är inte lätt men jag tror att du kan klara av det, du är starkare än vad du tror. jag håller tummarna. ha en skön helg. kramisar

2009-06-20 @ 12:31:54
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilken midsommar :o(

Men huvdsaken är att ni vet var ni har varandra! Stå på dig tjejen!

Kramar

2009-06-20 @ 13:19:09
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0