Gokvällinga!!!

Sitter i soffan nu å väntar på att Jocke ska komma hem. Han har vart hos våra vänner (som förlorade sin son inatt) sen kl 17 idag, han vill vara så bra stöd som möjligt.. =/ Men hoppas han kommer hem snart.. Om man kunde dela han på tu.. Känns som om alla drar i honom hela tiden jag vill ju ha lite ensamtid med han iaf..=)

Ska kika om det e nått bra på tv nu oxå =P Men som vanligt e det la inte de..
Vintertid e det mkt bättre på tv..Men tro inte att jag längtar till vintern nu.. haha ^^
Sommarn har ju precis börjat.. Gött.. =)

Ne nu ska jag slänga mig ner i soffan å mysa.. =)

Köss

Kommentarer
Postat av: cilla

han kommer nog snart, hoppas att du mår bättre nu. kramisar

2009-06-17 @ 23:52:20
URL: http://wiccankraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0