Nu bär det snart av till grannarna..

Vi blev uppbjudna till grannarna om en stund.. Jocke kör hem sin kompis å skulle handla med lite chips..=)

Blir väl att vi tar ett glas vin å tjötar lite skit.. =) Det enda e ju att han vi ska till snackar engelska.. ^^ Han e uppväxt i Kapstaden där dom bara pratar engelska så hmm.. haha.. Jag e inte så duktig på att hålla en bra konversation på engelska jue.. ^^ Å när man fått nått glas vin i sig så tror man att man kan mer engelska än man kan å då går det ju rätt åt pipsvängen..!! Tur att Jocke e grym på engelska iaf.. Han kan ju prata flytande då han har vänner som e därifrån.. =P
Jag e bra på att skriva å stava på engelska å Jocke e bra på att prata.. Kan ju inte bli bättre eller hur!? haha.. =)

Ne nu ska jag klä på mig nått finare än mjukbyxor å linne.. =)

Hoppas ni får en kanonkväll...!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men då kan du ju ta med papper och penna så kan du skriva det du vill ha sagt =)

Håller med om att det är svårt att prata på engelska. Det liksom kommer ut helt fel. Låter så bra i huvudet och sen blir det bara pannkaka.



Kramen

2009-06-20 @ 19:22:09
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Jag är sämst på engelska så jag hade nog fått stannat hemma om jag var i din situtation;P hoppas ni får det trevligt iaf:)



/E

2009-06-20 @ 21:56:04
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0