Hej hopp gummisnopp, eller nått.. ;)

Idag har jag varit på Ikea med Älsk & Jocke.. Köpte dock inget,
men va ju en trevlig stund endå med alla smällar på armen jag
fick av Tobbe mm.. Grr.. :@ haha.. ^^

Sen va vi nere och kollade på våra ringar igen som kommit ÄNTLIGEN,
vart utan dom en vecka nu då jag fick fel storlek och sen skulle dom ju
graveras in med datumen, hade ju bara namnen i innan.. =)
Men vi ska la ner å hämta dom i eftermiddag när de e klart,
denna ringen passade ju perfekt iaf.. <3

Ne nu ska jag bort i tvätten..

Å förresten svar till Jenny: (Kan ju inte svara dig på annat sätt) =P

Ja hoppas du får sprutan snart, och jag har oxå hört om den nya
influensan som ska vara 100 ggr värre än svininfluensan.. =(

Ha de gott alla..

Herrå..



Kommentarer
Postat av: Lotta

Så nu är du vacker på fingret.

Måste väl kännas mer på riktigt nu då?

Kramen

2009-11-26 @ 20:36:58
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0