Nu har man fått sprutan efter många om och men..

På tredje vårdcentralen fick jag vaccinet.. =P
På första va det slut redan vid 13.30 och dom började vaccinera
vid 13 idag.. På den andra va det slut men på den tredje så fick jag
och det va endå den största vårdcentralen här. Men va bara tre
pers å jag kom först så det va gött å slippa vänta.. =)
Men nu e det gjort iaf, får la se hur jag mår nu senare på kvällen
eller imorgon.. Men som sköterskan sa: Att känner du dig JÄTTEDÅLIG
av sprutan så kan du ju tänka dig hur det känns att få svininfluensan..
Sant iofs.. Det lugnade mig litegranna.. =)

Ne nu ska jag se om jag kan få mig nått å äta..

Herrå..


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Har tagit den med:P Det ömmar i armen nu och värre blir det nog inatt men det är det värt:P



/E

2009-11-24 @ 19:13:45
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Svar: ja:P det kommer bli jobbigt att sova har jag en känsla av;P



/E

2009-11-24 @ 21:44:43
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0