Rosenrot is the shit.. =)

Känner att höst tröttheten är här.. =P
Käkade rosenrot förra hösten oxå, och det hjälpte jättemkt
på mig. Denna käkade jag då.. (på bilden)
Men nu ska jag testa naturapotekets extra starka rosenrot..
Tog mig c:a en vecka innan jag fick igång kicken av dom men sen så
frågade t.o.m chefen på jobbet vad jag tog för att bli så pigg haha.. ^^

Så klart värt att testa om ni inte gjort det redan.. =)
På alla funkar det inte dock, som på min sambo och mamma..
Men jag blev pigg som fan, kl 7 på morran va jag klar pigg varje dag..
Fast ett tag tog jag två om dan, men fick sluta med de då jag knappt kunde
sova om nätterna.. =P Men den jag ska testa nu ska man bara ta en av.
Denna jag har bild på kan man ta en till två av om dagen.. ;)

Så vill ni bli lite extra pigga i höst rusket så vet ni nu
vad jag rekomenderar.. =)



Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Det borde jag prova;P



/E

2009-11-19 @ 15:54:27
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0