Så jävla trött, sova då!? :)

Nadja går snart till skolan och sambon har lovat gå ut med Bamse
nu snart. Jag sov inte så bra inatt å hade svårt å somna igår.. :(

Tankarna flyger runt, jag vill så gärna tro dig men det e fan inte lätt..
Såras hellre av sanningen än att glädjas av lögner.

E hungrig oxå, men ingen direkt matlust idag.
Aja får la tvinga i mig nått..

Vad ska man hitta på idag då!? Jo MÅSTE ner till banken iaf,
å sen ska jag se vad som händer. Dammsuga hemma å skura
golvet e nästan ett måste iaf. Inte gjort det på ett par dgr nu
å jag brukar göra det varje dag annars. Iaf dammsuga.

Men har så mkt å tänka på nu så städning har inte funnits
på min prioritets lista direkt.

Ne nu ska jag få iväg Nadja till skolan..

Ha en bra dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0