Vill tacka Malin, Kenni å fia för trevligt sällskap.. :)

Var hemma hos Malin & Kenni förut, Fia kom oxå förbi..
Vi satt å tjöta skit å käka kakor å bullar mm.. mums..
Ska dit till helgen oxå å mysa å ta en öl.. =)
Då kommer förhoppningsvis våran vän Mahir från Gbg
och hälsar på oxå, fifan.. Då ska jag alltså stå ut med en
Turk (Mahir) och en Italienare (min sambo) HAHAHA..
Kan bara sluta på ett sätt.. ^^
Vi träffar inte Mahir så ofta så hoppas verkligen han kommer.. :)

Nu ska vi kolla på Miami vice, som vi gjort två dagar i streck redan..
Han har ju köpt en hel box med Miami vice så jisses jag som inte
ens gillar den serien. Men får kolla för min älsk vill ju de.. ;)

Ha de underbart.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0