Godagens.. Ensam hemma, booring.. =(

Somnade om förut efter att ha lämnat min dotter vid kyrkan där
dom skulle träffas då hon är i Borås med scouterna idag å ska ha
Kämparlekar.. :) Men så regnar det ju.. =( Hoppas det inte regnar
lika mkt där idag.. Å Älsk jobbar till 16.. Så här hemma e det inte
så mkt action idag.. Men lättare att städa å ha sig när man e ensam
hemma, e det bara jag som tkr det!? ^^

Ska strax ta å laga nån mat oxå.. E sugen på pizza idag och det ska
jag ha oxå.. För jävlaremej nu ska jag och min vän Angelica börja
gå och äta nyttigare.. Ska komma i kläderna jag kom i förra året
XS e ju ett minna blott nu haha.. Eller ja så långt borta från det
e jag ju inte men jag får ju inte på mig de.. =O

Nu ska jag dricka Cappuccino Daim igen..

Ha en underbar dag.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0