Goddagens, städ hemma hela dan..

Idag har jag grejjat hemma hela dan, dammsugit, vikt tvätt, diskat,
lagat mat mm.. Men e ju så tråkigt väder idag så man vill ju inte
göra nått annat heller. Tänkte iofs ta en promenad med Bamse
snart.. Svärfar går ut med han hela helgerna för han tkr de e så
kul att få promenads sällskap.. Men jag tänkte komma ut en sväng
men han snart iaf.. :)

Inatt va inte älsk hemma förrens vid 4 då han va på Sticky Fingers
i GBG med jobbet.. Han körde så han va ju nykter iaf.. ^^

Nu ska han strax på bio med sin syster.. Dom skulle la gå på nån
film inne i stan.. GBG asså.. =) Haha.. Folk stör sig på att jag kallar
Stenungsund för stan.. GBG e ju bara 4 mil bort och det kallar alla
stan.. Får la oxå börja med det nu då.. haha.. ^^

Nu ska jag ta nått å äta.. =)

Herrå..


Kommentarer
Postat av: cilla

hello, jag har varit lite slö i bloggandet, den ena flunsan efter den andra har anfallit mig men jag är en seg tant så jag överlever allt. hoppas du och din familj har det bra. kramisar

2009-10-11 @ 18:10:43
URL: http://wiccankraft.blogg.se/mumsfillibabba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0