Gomorron.. STÄÄÄD på schemat..

Så kul ska jag ha idag.. Har 2 Ikea kassar fulla med tvätt sen igår
oxå som ska vikas och in i garderoberna.. Måste dock till affären
sen oxå å ha nått i middagsväg.. Grädde MÅSTE jag ha hem iaf.. ^^

Ska ni hitta på idag då!? Äh e la ingen i´de å fråga de endå för e ju
inte direkt så många svarar på det.. =( Har kanske 30-40 läsare per
dag men c:a 2-3 kommentarer.. Lite trist med nyfikna folk som aldrig
kan visa att dom e inne å läser.. hehe.. Men men.. E ju dom trogna
läsarna som kommenterar e ju ni som betyder nått för mig.. Ni andra
som bara läser för att vara nyfikna kan väl få vara det då.. ^^
Ibland kommer nya läsare in och kommenterar oxå, det e alltid lika kul.. :)
Så hoppas du läst emellan raderna nu, KOMMENTERA..!! haha..

Nu bli´re frukost..


Kommentarer
Postat av: attis

Gomorron i stugan. Visst fasen äe det trist då folk inte kan lämna en kommentar. Lycka till med dina göromäl.

Kram

2009-10-15 @ 09:16:37
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jisses vad du e tvättduktig!!!

2009-10-15 @ 11:03:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Bubbli

Jag vågar inte kommentera längre, för jag har inte fixat mailadressen är, är en gammal tanta som inte är så haj på sånt här.



Men jag är trogen läsrae i allafall.



Idag ska jag gå till torget efter min praktik.

Jag slutar 13.00, sen ska jag till Coop, handla mat, bland annat grädde jag med, vi ska äta våfflor i dag.



Sen hem och tvätta, ska jobba i Hogia huset i morgon och då måste man vara fin..usch.

Hatar finbyxor och pumps.

2009-10-15 @ 11:16:44
Postat av: ERICAPERZZON

Hoppas att dagen blir bra trots tvätt och städ:P



/E

2009-10-15 @ 13:09:35
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Amanda

Idag blir det nog att plugga, det är bara plugg nu för tiden /: men men.. snart är det lov så då är det bara att ta igen med sömnen (:

2009-10-15 @ 17:05:55
URL: http://naslund92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0