Gomorron, trött så jag ser i kors.. ^^

Sov inte många timmar inatt, oxå drömde jag att sambon blev nerslagen
av Stefan & Krister.. Ja jisses.. haha.. ^^

Vet inte om jag ska lägga mig en stund kanske, det skulle behövas.
Sen ska jag gå och prata om ett jobb jag fått nys om, hoppas bara att
dom fortf behöver folk.. :)

Ute e det kallt å grått, men inget regn iaf som tur e.
Hoppas att det håller sig så idag.. :)

Imorrn kommer a-kassan men den försvinner lika snabbt i räkningar
som ska betalas. Lika kul varje månad. ALDRIG nått över.. :(

Men endå klarar vi oss igenom varje jävla månad.. Men det e nätt
å jämt. Men vi har alltid kylen full med mat iaf å det e ju det viktigaste..

Nu bli´re soffan..

Tjingeling badring.. :)


Kommentarer
Postat av: Jonas H Svensson

Visst e det konstigt att man alltid klarar sig ekonomiskt trots nästan noll på kontot??

Jag tycker det e lika imponerande år efter år att man klarar sig så bra som man ändå gör. :)

2009-10-21 @ 12:15:45
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0