Imorrn bli´re Ullared.. :)

Nån mer som ska dit imorrn!? hehe..
Får la se om man hittar nått skoj, måste iaf ha allväderstövlar till Nadja
annars har hon allt i vinterväg för ute lek och ute vistelse.. :)
Kanske nårra tjockare vantar å mössa till henne iofs.
Jag vill oxå ha en mössamen e så jävla svårt å hitta nån man passar
i tkr jag.. Annars kan det va jävligt snyggt med mössa.. ^^
Jag har aldrig vart nån möss å halsduks människa
men det har enna ändrat sig, nu tkr jag det e riktigt snyggt.. :)

Fan vad Lasse (kattungen) växer.. Inte konstigt kanske då han
snor Bamse´s hundmat när Bamse äter haha. 
E ju fan omega3 å skit i Bamse´s mat.. ^^ Så Lasse får la
fin päls iaf.. -asg- Ne funderar faktiskt på å köpa dyrare kattmat oxå,
Bamse´s mat kostar ju c:a 600.-
men det e ju bra mat oxå å han behövde äta upp sig efter att
vi tog över han från de förra ägarna då han fick ren skitmat..
Sen äter ju inte katterna euroshoppers mat direkt men haha.. ^^
Det e ju inte lika bra mat som finns hos djurbutikerna.
Blir nog kanske lite dyrt bara med sån mat
till 3 katter.. :) Djuren lever snart mer lyx än vad vi gör.. =)

Idag har jag vart borta hos Emma på frukost.
Jag har myst lite med hennes underbara dotter Stella på 7 veckor.. :)
Snosa lite bebis e aldrig fel.. :)
Sen va jag med dom till Bwc för å kolla
hur hon hade växt och det gick bra.. :)

Ne nu ska jag diska..

Ha de.. :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

HOppas du blir nöjd med shoppingen i morgon.

Passa på att köpa stickade härliga koftor och långtröjor. (Om du gillar sån´t förstås)

Jag tycker att de hade jättemycket fina sådana.

Kramen

2009-10-22 @ 19:15:36
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det blir inte dyrare med dyrare kattmat förutom inköpet eftersom du mäter upp hur mycket mat de skall ha och det blir väldigt mycket mindre per dag än om man ger tex Friskies. Vi har snarare tjänat in på att ge våra katter djurbutiksmat...

2009-10-23 @ 12:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0