Mår inget vidare kan man säga..

Har ingen motivation alls att blogga, tyvärr..
Men jag skriver ju för mig själv å ingen annan egentligen.
Bloggen är ju min skriva av mig sida.. Funderar dock på att
göra en helt anonym blogg där jag kan skriva allt ja inte
kan skriva här bara för att få ur mig det..

Kort uppdatering om gårdagen:

*Kollade på en merca i Trollhättan.. Han begärde 52.000.-
å bilen startade inte ens..!!
*Hjälpte Tobbe att slänga saker i container..
*Fikade hos Jessica &  Fred..
*Blev upphämtad av Jimmy för att åka å hälsa på Ulrika
i Uddevalla.. Blev lite party.. :)

Det va nog allt.. =P

Nu ska jag snart lägga Nadja sen ska jag lägga mig i soffan
å kolla om det e nått på tv. Äh ja kollar på tv endå..

Bye..


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ibland vill jag oxå skriva där ingen jag känner kan läsa.

Ha en fin måndag.

Kramen

2009-10-19 @ 06:47:33
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0