Rosa mus inköpt.. ^^

Haha.. ja de e inte riktigt så illa som det låter.. ;)
Eller det beror ju på hur man läser de haha..

Nemen skulle iaf ner till torget å köpa en ny datamus då svärfars
gått sönder.. Men det blev en ny rosa till Nadja ist så tar svärfar
den andra svarta Nadja hade innan.. :) Han skiter ju i vad han har
bara den funkar. Så då tyckte jag det va kul å köpa en rosa till
Nadja ist.. :) Nya vantar och mössa fick hon oxå.. :)



Denna fast rosa var det hon fick.. :)

Råkade (läs: var TVUNGEN) att köpa lite surt godis förut oxå..
Dragster 2000 som dom heter.. ^^ Var 3 påsar för 18.- på
hemma kväll så köpte en super sur till mig och en lakritsblanding
och en med bara lakrits till älsk.. <3

Sen fyllde Nadja på sin mobil idag oxå, det har enna glömts bort
de sista.. Men hon fick ju pengar till det av älsk för en vecka sen
c:a men nu kom dom in på mobilen iaf. Det e så bra för henne att
ha om hon e hemma hos kompisar eller nånstanns där hon behöver
nå mig.

Jag vet att MÅNGA är emot att 8 åringar har mobiler, men jag tycker
det e en STOR trygghet. Att hon kan ringa hem eller jag kan nå henne..

Ne nu ska jag diska..

Herrå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0