Saknar mitt Uddevalla, men får stå ut..

Ja finns tyvärr inget annat å göra.. Jag och min dotter saknar Uddevalla
så jävla mkt så jag finner inga ord.. Men vi kan ju inte flytta igen.. =(
Får la se om nått år.. Men det kommer säkert kännas mkt bättre när vi
får egen lya för älsk vill ju bo här.. Så jag får bita mig i tungan å stå ut.
Vem vet, jobb och lägenhet kanske gör att allt känns mkt lättare!?

Tänkte jag skulle duscha nu, sen lägga mig framför teven och vänta på
att älsk ska komma hem. Han e nere hos Angelica & Micke..

Hörs imorrn dudes..


Kommentarer
Postat av: Zocke

Men om ni båda saknar Uddevalla så får han ju offra sig, för det viktigaste är u att barnet mår bra.

Och han kan ju ta tåget eller bilen till Stenungsund om han har jobb här, det går ju fort med motorvägen.

Inte värre än för dem som pendlar in till stan.

Ni kan ju ändå åka hit på helgerna och hälsa på vänner. Och på veckorna har man ju inte så mycket tid ändå till att vara hos kompisar.

Tycker du ska ta upp saken med honom igen, för egentligen är ju han nedröstad av dig och dottern.



Lycka till!

2009-10-13 @ 08:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0