Vart hos Ams och sen busat me mina djur.. ^^

Gick bra hos Ams men inget är klart än på vad ja kommer göra
inom snar framtid.. Men hoppas på att stå i nån butik inom de
närmsta veckorna.. :)
Blev haffad av St.tidningen vid Ams oxå, dom intervjuade mig om
arbetslösheten och vart jag jobbat innan å vad jag söker för jobb
nu mm.. =P Så om du bor i närheten KOLLA INTE ST.TIDNINGEN
imorrn hahaha.. ^^ Fyfan ser säkert ut som en mupp på kortet..
Kände mig som en MOVIESTAR när hon tog c:a 20 kort på mig haha..

Sen när ja kom  hem busa ja lite med Bamse.. Tog lite kort på mig
och mina älskade djur oxå.. hehe.. ^^

Ni ska få se dom här.. :)



Jag & Lasse.. :) Våran bebiskatt på 15 v..



Jag & min älskade katt Curry som är 10.. :)



Jag & Sascha.. Nadja´s katt som är 7.. :)



Jag busar med Bamse.. haha.. ^^


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Sötnosar till djur:)



/E

2009-10-17 @ 13:28:13
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0