Fråga Olle dokumentären, nån som såg!?

Ja det gjorde jag iaf.. Då såg ni porrfilmen man fick se i slutet som dom
höll på att spela in? Å de två personerna som va med visade ansiktena
å hur dom hade sex i tv. Å gamla va dom inte. Jag skämdes å deras
föräldrars vägar. Harrejisses. Jag skulle inte kunna visa mig på stan
om jag va dom.. Kanske bara jag som e känslig.. Men kunde dom inte
visat sig anonyma!? Nu tkr ja inte porr e äckligt hehe men de där fick
mig att fundera hur man kan visa upp sig naken å erkänna att man
spelar in porrfilmer vid så ung ålder. Nu vet jag inte exakt ålder på
dom men dom såg ut att va i 20 års åldern..

Nu ska jag nana.. Godnatt..


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: ja lite mer udda färg, man ser inte bilder i just den färgen så ofta. Det var nog det jag menade.

2009-09-10 @ 07:00:04
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anna I.

tänker mer på det paret som hade två barn som ändå fortsätter inom den branschen.. man har väl ändå ett visst ansvar som förälder?? är väl inte heller emot porr.. men min åsikt är att med den vniklingen som fråga olle dokumentären hade igår så blev porrindustrin något förskönad..

2009-09-10 @ 18:04:49
URL: http://sandyas.blogg.se/
Postat av: angelica

ja och han som filmade var ju 20 med!

jag kan inte förstå VARFÖR man vill vara med i en porrfilm. kommer aldrig förstå mig på det där. inte heller hur man kan göra porrfilm. det är helt obegripligt för mig.

det är en sak med en privat porrfilm typ filma när man har sex o lägga ut på nätet. men att det verkligen film en film indistri inom porren. är för mig helt sjukt :S

2009-09-10 @ 21:17:46
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0