Gooomorrron gomorron..

Fryser som ett as idag.. å gjort i flera nätter..
Det jobbiga med de flesta lägenheter
e sånna att dom inte sätter igång värmen
förrens det e SVINKALLT ute och det nästan
e mitt i vintern jue.. Endå ska man betala
lika mkt hyra hela tiden.. =P SKIT e det..
Hade hellre haft kallhyra då.. ^^ Tänk vad snåla dom e.. ;)
VARMHYRA, värme ingår..
MEN bara när dom själva vill.. haha.. ^^

Måste köpa kattmat snart, men orkar inte gå till Ica igen.
Skitväder idag, regnet e på
G när som helst, det duggar lite nu å e jättekallt.
Gick till Ica kl 8 imorse då jag trodde
att dom öppnade, men icke sa nicke..
Det va så stängt det bara kunde bli..

Nu ska jag bädda sängarna å grejja lite..



Herrå..


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Usch, här e det sol än så länge:) Hoppas ni får värme snart. Jag hatar kyla så jag lider med dig!



/E

2009-09-21 @ 11:10:47
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0