Svininfluensan börjar lägga sig!?

Ja det sa dom på tv igår iaf... Det har inte blivit så stort
som dom trodde.. Men dom vågar inte lova att den har 
lagt sig än men man kan ju hoppas.. Frågan e då om man
ska vaccinera sig endå!?  Ja det återstår att se..
Jag e lite anti den sprutan då vaccinet för spanska sjukan
var snar likt å den sprutan va det många som blev
förlamade av och det vågar man ju inte riskera om nu inte
influensan kommer bli så Global som dom sa till en början..

Vad tror ni!? Ska ni vaccinera er!?


Kommentarer
Postat av: Anna I.

på nåt sätt så tror jag ändå att det är med svininluensan som med de flesta andra influensor.. blir man sällan sjuk och sådär så är det mindre risk för att få den.. om jag ska vaccinera mig vet jag inte än..

2009-09-16 @ 17:29:06
URL: http://sandyas.blogg.se/
Postat av: M I M I

jag ska inte vaccinera mig. tror inte jag kommer bli smittad ändå.. hahaha :P

2009-09-16 @ 20:08:28
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag ska inte göra det men det känns ändå lite oroveckande. Men då jag läst att sprutan inte är väl testat och att den innehåller kvicksilver så skippar jag detta!

2009-09-17 @ 09:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0