Trött trött trött å åter trött..

Orkade inte blogga igår e helt slut hela tiden nu, vart lite mkt å göra det sista
tror jag. Allt med flytten och det som kommer där till.. Plocka upp saker mm..
Som tur e så slapp vi ju städa huset då de nya hyresgästerna ville in tidigare..
Vi har bara en massa skräp som ligger vid sidan av huset som vi ska slänga
nåndag. JÄVLIGT GÖTT Å BLI AV MED HUSET NU KAN JAG SÄGA...

Nu håller jag på att tvätta.. 8-12 har jag tvätt tid idag..
Hade 2 fulla Ikea kassar med tvätt så gött å få bort det..
Har inte haft tid den senaste veckan att tvätta..

Ne nu bli´re slöa till tv som gäller å snart bort å hänga tvätten i torkskåpet..

Ha en bra dag..


Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Sv; det var supergott!

Mysig blogg du har! Var bor ni?

2009-09-09 @ 10:14:42
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0