Svar till Bubbli..

Bubbli  om Morron, vila min gamla kropp..:
VAd är det du säger?? Hot-sms???
Vad är det för fel på folk???

Har de inget eget liv att sköta och låta er vara i fred???
Sånna jävla barnrumpor det finns, att de inte skäms.
och så tror de att du ska hålla tyst i bloggen..hahah, sånna jävla töntar de är!!


SVAR:

Jupp jupp folk roar sig tydligen med vafan som helst här som du kanske själv
märker som bor här.. ^^ Var dock inte jag som fick det till min tele utan min
sambo.. Men om folk kunde stå för vad dom tkr ist för å skicka från oreggat
nr så vore det mkt bättre.. ;) Nu springer dom runt falska å
 tkr dom e asballa som sätter folk på pottkanten.
Well well, slutar det inte finns de ju bara en sak å göra..

Tackar som vanligt för ditt svar.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0